fsDesk Basic — bo czasami potrzebne są proste rozwiązania

fsDesk Basic to idealne rozwiązanie dla małych firm, które chcą lepiej zarządzać obsługą zleceniami bez inwestowania w drogie systemy.

Makieta produktu

Rejestracja spraw

Trzymaj wszystkie sprawy w jednym miejscu.

Rejestruj sprawy w aplikacji, na podstawie maila lub z formularza kontaktowego. Łatwiej zarzącać pracą gdy masz wszystkie zlecenia i sprawy w jednym miejscu.

Kategorie spraw.

Ty określasz kategorie, które potrzebujesz.

Możesz obsługiwać różne kategorie spraw z różnym terminem realizacji w jednym miejscu! Sprawy handlowe, reklamacje, a może zgłoszenia techniczne? Ustaw tyle kategorii ile potrzebujesz.

Komunikacja mailowa.

Przechowuj całą historię korespondencji w zgłoszeniu.

Nie przegapisz żadnej wiadomości od klienta! Aplikacja rejestruje mailowe wiadomości od klienta w formie notatek, a dodatkowo wyświetla powiadomienia na liście spraw. Dzięki temu oszczędzasz czas na przeglądaniu skrzynki pocztowej.

Powiadomienia.

Nie przegap terminu

Ustaw powiadomienia o kończącym się terminie realizacji sprawy i nie przegap ważnych terminów.

Rejestracja czasu pracy.

Ewidencja czasu pracy pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą.

Możesz ewidencjonować czas pracy poświęcony każdej sprawie i dzięki temu ocenisz koszt i nakład pracy.

Grupy użytkowników.

Automatyczne przekieruj sprawy do odpowiedniego działu.

Dział handlowy, reklamacje, serwis? Zgrupuj użytkowników pracujących razem, aby mieli dostęp do wszystkich spraw z przypisanej kategorii. Urlop pracownika i nieodczytane wiadomości przestaną być problemem.

Grupy klientów.

Usprawnij obsługę i komunikację z kientem.

Utwórz grupę klientów z jednej firmy lub działu. Dzięki temu wszyscy będą mieć dostęp do informacji w zgłaszanych sprawach.

Cennik

Wybierz pakiet dopasowany do Twojej firmy.

Najczęściej wybierany

Basic

200 zł netto/rok
  • 5 kont użytkowników
  • bez limitu spraw
  • bez limitu klientów
Wybierz

Silver

399 zł netto/rok
  • 10 kont użytkowników
  • bez limitu spraw
  • bez limitu klientów
Wybierz

Gold

Zapytaj o wycenę
  • powyżej kont użytkowników
  • bez limitu spraw
  • bez limitu klientów
Skontaktuj się

Najczęstsze pytania

Aplikacja jest hostowana na serwerze Klienta. Wymagania systemowe: MS Windows, Linux lub MacOS z zainstalowanym .NET, Baza danych: MySQL, MariaDB, PostgreSQL

Konieczne jest skonfigurowanie serwera poczty wychodzącej w oknie "Konfiguracja aplikacji". Następnie, w oknie "Powiadomienia" - edycja szablonu można włączyć powiadomienia, poprzez zaznaczenie znacznika "Aktywny". Każdy szablon może zostać zmodyfikowany. Zarówno temat jak i treść wiadomości może być zmieniona. Pod każdym szablonem znajduje się lista tagów, która może zostać wykorzystana przy modyfikacji szablonu. Tagi muszą być użyte w niezmienionej formie.

Notatka publiczna jest widoczna dla wszystkich - zarówno dla użytkowników wewnętrznych jak i klientów. Jeśli powiadomienia informujące o dodaniu notatki są aktywne, klient otrzyma takie powiadomienie. Notatki publicznej nie można usunąć. Każda notatka dodana przez klienta jest notatką publiczną. Notatka dodana przez użytkownika jest notatką publiczną tylko wtedy, gdy w trakcie jej wpisywania zostanie zaznaczony znacznik "Notatka publiczna". Notatka wewnętrzna nie jest widoczna dla klienta. Może być usunięta przez autora wpisu.

Tak, można ustawić swoje logo w aplikacji. Będzie ono widoczne w oknie logowania oraz na wydrukach. Logo można zmienić w oknie "Konfiguracja aplikacji" (przycisk "Dodaj logo"). Aby zaimportowany plik się wyświetlał trzeba zaznaczyć zaznaczyć znacznik "Pokaż logo firmy".

Tak, można. W tym celu trzeba skonfigurować serwer poczty przychodzącej w oknie "Konfiguracja aplikacji". Znacznik "Obsługa poczty przychodzącej" musi być aktywny.

Sprawy na liście spraw posortowane są od najnowszej. Domyślnie wyświetlane są tylko zgłoszenia otwarte. Aby wyświetlać wszystkie zgłoszenia (otwarte i zamknięte) trzeba włączyć znacznik "Pokaż wszystkie sprawy" Możliwe jest filtrowanie zgłoszeń według statusów - jednego lub kilku. Możliwe jest także wyszukiwanie zgłoszeń po nazwie, numerze i kliencie.

Służy do zgrupowania klientów z jednej firmy/działu w celu usprawnienia obsługi. Jeśli znacznik "Zgłoszenia widoczne dla wszystkich w grupie" będzie aktywny, zgrupowani klienci będą mogli widzieć wszystkie sprawy zgłoszone w ramach swojej grupy, otrzymywać związane z nimi powiadomienia, dodawać notatki itp.

Służy do zgrupowania użytkowników w ramach jednego adresu e-mail w celu usprawnienia obsługi spraw. Zgrupowani użytkownicy będą widzieli tylko sprawy przydzielone do ich grupy i będą otrzymywać do nich powiadomienia.

Hasło można zmienić po zalogowaniu do aplikacji w oknie "Profil użytkownika". Hasło może również zmienić administrator systemu w oknie edycji użytkownika.

Tak, w każdej kategorii można ustawić odrębny czas realizacji spraw podany w dniach. Dodatkowo, w oknie konfiguracji aplikacji można ustawić domyślny czas realizacji.

Bądźmy w kontakcie

Śledź nas w mediach społecznościowych i zobacz, nad czym pracujemy.