
fsDesk Basic to idealne rozwiązanie dla małych firm, które chcą lepiej zarządzać obsługą zleceniami bez inwestowania w drogie systemy.
Rejestruj sprawy w aplikacji, na podstawie maila lub z formularza kontaktowego. Łatwiej zarzącać pracą gdy masz wszystkie zlecenia i sprawy w jednym miejscu.
Możesz obsługiwać różne kategorie spraw z różnym terminem realizacji w jednym miejscu! Sprawy handlowe, reklamacje, a może zgłoszenia techniczne? Ustaw tyle kategorii ile potrzebujesz.
Nie przegapisz żadnej wiadomości od klienta! Aplikacja rejestruje mailowe wiadomości od klienta w formie notatek, a dodatkowo wyświetla powiadomienia na liście spraw. Dzięki temu oszczędzasz czas na przeglądaniu skrzynki pocztowej.
Ustaw powiadomienia o kończącym się terminie realizacji sprawy i nie przegap ważnych terminów.
Możesz ewidencjonować czas pracy poświęcony każdej sprawie i dzięki temu ocenisz koszt i nakład pracy.
Dział handlowy, reklamacje, serwis? Zgrupuj użytkowników pracujących razem, aby mieli dostęp do wszystkich spraw z przypisanej kategorii. Urlop pracownika i nieodczytane wiadomości przestaną być problemem.
Utwórz grupę klientów z jednej firmy lub działu. Dzięki temu wszyscy będą mieć dostęp do informacji w zgłaszanych sprawach.
Wybierz pakiet dopasowany do Twojej firmy.